uff

de trecut am trecut eu pe wordpress da pana ma invat eu cu wordpressul o sa albesc pe cap.habar nu am cum sa bag blogurile care le urmaresc.s.a.m.d. Dragos, George, Paul care intrati mai da-ti si voi niste sfaturi ca io mor cu wordpressul de gat pana ii invat tate chitibusurile. Sibilla se aude?

32 comentarii la “uff

  1. [D][S][N] spune:

    Salut !
    Bine’ai venit !
    Am putina treaba acum, dar ceva mai tarziu, sint dispus sa ofer ajutor !

  2. paul gabor spune:

    Maestre…intra in setari acolo unde vezi ca scrie „import” si da clickuri, tre sa ajungi la un rezultat… Din Spania nu te pot ajuta prin telefon… Poate reusim pe yahoo messenger… id-ul meu e gaborakis….

  3. Lucia Verona spune:

    Cody, noroc la casă nouă! Arată foarte bine şi ai să te înveţi tu cu toate şmecheriile. Am o rugăminte „personală” – reciteşte-ţi postările înainte să le publici, ca să nu-ţi mai scape greşeli.
    Poza din header e de milioane – parcă ai fi un explorator în junglă! 🙂

    • codeus41 spune:

      Multam Lucia. Acuma scuza si tu da capul meu e calendar la ora asta s-or aseza ele tate pe rand.acuma sunt nervos ca nu mi-am putut transfera arhiva. da, e super poza si mai am, e facuta duminica trecuta in gradina botanica de la Jibou. o sa mai postez si alte poze dar trebuie sa ma invat cu wordpressul.

  4. CELLA spune:

    noroc c-am trecut pe la Adrian şi „TE-AM GĂSIT” 😆
    să-l foloseşti sănătos, îi mult mai bună platforma asta
    hai, că te-ajută prietenii
    eu … te susţin moral

  5. [D][S][N] spune:

    Hai zi, cu ce sa te ajut ?

  6. George Serban spune:

    @codeus
    … prietene, n-am fost alaturi de tine la nevoie :mrgreen: cred ca trebuia sa faci un export si sa salvezi un fisier cu arhiva din blogsapot, apoi, asa cum spune si paul gabor din wordpress sa faci un import al fisierului exportat din blogspot. ai incercat?

    • codeus41 spune:

      George o sa incerc sa scot in calc si dupa aia sa importez da habar nu am daca o sa si reusesc.sper ca ai modificat in blogroll la tine. eu inca nu stiu cum sa va bag la mine dar o sa invat eu. acum mi-a trebuit si mie sa schimb „macazul cand sunt in deplasare si nu am vreme de stat pe net ))))

  7. Lilick spune:

    Buna! Ne-am intors de la Ogrezeni. Totul a fost excelent. Pacat ca nu ai putut sa vii. 🙂

  8. Lucia Verona spune:

    Am făcut schimbarea în blogroll. Succes în continuare!

  9. codeus41 spune:

    Mersy Lucia. Le-ai transmis salutul meu participantilor?

  10. Lilick spune:

    Te-am barfit si pe tine pe-acolo. Stai linistit. Numai de bine. 🙂

  11. dalila spune:

    sa ai casa noua de piatra
    cu multi prieteni in ea
    si multe suete!!!

  12. Neliniştitu' spune:

    Cody, tată, mai mişti?

  13. dalila spune:

    bbre da se schimba de la o zi la alta
    sa vezi pana m oi obisnui …
    ca baba e batrana!!!
    oricum e un pas inainte(cred)
    am vazut ca si razvan are formatul acesta

  14. Sibilla spune:

    Druje…
    Nu mă pricep la ” transferuri ”, dar, te ajut cu ce ştiu deja. Mă cauţi pe mess, şi refac blogrroll-ul, şi ce mai doreşti… cu restul te ajută cei mai pricepuţi 🙂
    zdravo,
    Sibilla

  15. George Serban spune:

    @Cody
    ‘Neata, prietene!

  16. Neliniştitu' spune:

    Măi, nea Codeus, ia vezi, mă, mesajele mele nu sunt prin spam? Nu ştiu cum se face că numa’ acolo nimeresc de vreo două zile.

  17. dalila spune:

    eu tot in asteptare sunt!!!
    neata!

  18. codeus41 spune:

    nimeresti de cand mi-am facut blogul Adriane si habar nu am de ce . esti singurul la care ii gasesc mesajele la spamsi sa stii ca nu te-am bagat eu la „mititica”de la primul mesaj care l-ai scris pe blogul nou esti tot la spam.eu iti dau aprobare si in mod normal odata ce ti-am dat aprobare nu ar mai trebui sa apari acolo. in fine

  19. codeus41 spune:

    George neata, buna seara cum vrei acu nu am putut sa intru 2 zile. e singurul lucru pt care regret ca nu-s acasa. Legatura cu voi. ne-om reveni

  20. codeus41 spune:

    valabil pentru toata lumea aveti frati si surori putintica rabdare inca nu m-am invatat cu sculele astea noi si doi la mana fiind in deplasare nu prea am timp sa stau pe net. aveti grija de voi pana data viitoare

  21. dalila spune:

    ei lasa ca te intelegem
    ai grija de tine
    esti bine?
    sa te mai intrebam si lucruri serioase!!

  22. Sibilla spune:

    Haide, zdravo, druje !
    Te aşteptăm, dară 🙂
    Sibilla

  23. Sibilla spune:

    Tamo daleko, acolo unde se-ntâlnesc Lumina şi Vntul… 😉 🙂
    Şi… nu râdea, bre, daaaaa… :))

Lasă un răspuns

