Imag135eu in gradina botanica Jibou

3 comentarii la “

  1. CELLA spune:

    Frate de suferinţă io am răzbit 😆
    tu cum stai ?
    nu ştiu de ce la postarea de mai sus nu se poate comenta
    îi incomplet spaţiul
    te-am pus în blogroll 😆

  2. CELLA spune:

    io nu pot comenta la postarea de sus şi am mai lăsat un mesaj
    scoate-mă din spam şi hai la o cafea VIOLET 😉

  3. codeus41 spune:

    Cella nu stiu de ce nu ai putut eu v-am dat aprobare la cei care ati comentat si INCAnu am dat spam la nimeni. ma bucur ca ti-a venit mintea la cap.intru minten sa-ti vad opera

Lasă un răspuns

